суботу, 7 жовтня 2017 р.

Як навчити дитину керувати часом?

Так хочеться передати дітям весь свій досвід, і навчити їх не робити наших помилок.

І хоча правда полягає в тому, що кращий спосіб виховання дітей це особистий приклад, все ж таки, можна використовувати чужий досвід для виховання в дітях кращих, продуктивних звичок.

Навіть, якщо у нас самих є проблеми з дисципліною, ми можемо дітям прищепити звичку робити все вчасно. Існує всесвітньо відома матриця Ейзенхауера. Вона поділяє всі наші справи на чотири категорії: важливі, неважливі, термінові, не термінові. З них ми можемо комбінувати різні типи справ.Наприклад, важливі й термінові, неважливі й термінові. І так далі.

Ясна річ, що в першу чергу, потрібно займатися важливими справами. Але, чомусь, спочатку хочеться зайнятися чимось простим і легким, а не продуктивною роботою, правда? Але, важливі справи можуть бути терміновими й не терміновими? Що робити в першу чергу?

І ще одне питання, до чого тут діти ??? Зараз поясню. Прозорість цієї проблеми я побачила, коли моя старша дочка пішла в школу і почала виконувати домашні завдання.
І ось що я помітила. Бувають дні, коли ми з донькою робимо завдання на завтра, і коли щось не виходить ми з нею починаємо нервувати. А бувають дні, коли ми робимо ті завдання, які задавали сьогодні. Їх виконання проходить набагато спокійніше, тому, що ми знаємо, що в нас ще є час.

Так ось в чому різниця, виконуючи завдання на завтра, ми робимо важливі, але термінові справи. А виконуючи сьогоднішні домашні завдання, ми робимо важливі не термінові справи.

І я зрозуміла !!! Ось коли закладаються звички всього нашого подальшого життя.
Але ж, я в дитинстві також робила завдання на завтра, (важливі й термінові справи.) Тому, в моєму житті стільки стресу, поспіху і плутанини.

Якби мені ще в школі заклали правильну звичку робити спочатку важливі не термінові справи, безсумнівно, в моєму житті термінових справ було б набагато менше. Значить, було б більше спокою і ясності в голові.

Тому, я прийняла рішення починати вчити своїх дітей правильному управлінню часом зі шкільної парти. Чого й вам бажаю.


Немає коментарів:

Дописати коментар