субота, 21 жовтня 2017 р.

Посвята в першокласники






Сценарій свята «Посвята в першокласники»
1.     Вихід Королеви Знань (музичне оформлення):

-         Найкращі квіти у руках,
найвеселіше сонце сяє.
До знань лежить сьогодні шлях,
на нього перший клас ступає.

Доброго дня, дорогі діти і шановні гості!  Я – Королева Знань,  і сьогодні прийшов час, коли ви діти, провчившись місяць з половинкою, дійсно маєте право отримати звання першокласників.
Але спочатку я хочу подивитись, чого ви навчились за цей час у школі. Переконайте мене, що ви дійсно готові носити почесне звання першокласника!

2.     Пісня «Вчать у школі» (додаток 1).
3.     Вірші про букви (додаток 2).
4.     Флешмоб «Школа»
5.     Пісня «Будиночок» співає Розанова Єлизавета.
6.     Вірші «Хто чого вчиться»(додаток 2).
7.     Загадки  і скоромовки (додаток 3).
8.     Танець з мячами.
9.     Вірші «Клятва першокласника»(додаток 2).
10.                        Вихід Королеви Знань:
-         Діти, які ж ви молодці! Я отримала задоволення від вашого виступу і вважаю, що ви дійсно заслужуєте  право називатися першокласниками.
Вчитель:  Посвідчення першокласника отримує …   (Прізвище, ім’я дитини і вручення).

-         Наше свято добігло кінця, шановні діти і дорогі гості, запрошую всіх вас до нашого 1-Б класу.
Додаток 2
Вірші про букви

Це не вигадка, не казка,
Що віднині я – школярик.
Ось портфелик мій,будь ласка,
А в портфелику – букварик.

А в портфелі – акварелі,
Та ще зошитів з десяток,
Та дві книжечки веселі
Про птахів і про звіряток.

Недавно – дуже дивно –
 Здавалося мені
І як писати рівно
Ці літери трудні?

І навіть з паличками
Я впоратись не міг.
Криві та з карлючками,
Ну просто, як на сміх.

А далі знов рядочок,
Мов бублик, кругле «О»,
Мені аж серед ночі
Ввижалося воно.
Пишу – виходить криво,
Неначе  пада вбік.
А потім як, на диво,
Писав, писав – і звик.

Старався я не марно –
Кривуль ніде нема.
І ручка пише гарно,
Виписує сама.

КЛЯТВА ПЕРШОКЛАСНИКІВ
Обіцяю не лінитись
Добросовісно трудитись
Вчителів всіх поважати 
І оцінки гарні мати

Буду я в школі вчитись читати,
Гарно писати і рахувати
Буду в альбомі своїм малювати,
Твори писати, вірші вивчати.

Книги й зошити любити,
Берегти їх, а не губити.
Акуратним завжди бути,
Щоб нічого не забути.
На уроках не жувати,
Не дрімати і не спати,
І домашні всі завдання
На відмінно готувати.

Буду вчитись я сумлінно
І поводитись відмінно
Щоб батьки могли радіти,
Що такі в них гарні діти.

ХТО ЧОГО ВЧИТЬСЯ

Звірі в хащах лісових,
Риби в водах річкових,
Птиці поміж віток
Учать своїх діток.

А хлоп’ята і дівчата
Дружно в школу йдуть навчатись.
Учать мами: рибку – плавать,
Звіра – бігать,  птиць – літать.
А дітей навчає вчитель
Все уміть,  багато знать.

Коли риби виростають,
Добре плавають в воді,
Пташки високо літають,
Звірі бродять по землі.

А людина виростає –
Їздить! Плаває! Літає!
Одкриває, пізнає,
Геть усе, що в світі є.

Прокладає сміло шлях,
Попід кригу, по льодах,
Під землею, в глибині,
На морськім піщанім дні.

І на Місяці яснім
Побудує скоро  дім,
Що завгодно збудеться
В того, хто потрудиться



Додаток 3

Загадки

1.     У сумці зошити, буквар.
Хто до школи йде ?     (школяр)

2.     На травиці біля хати
Метушаться цуценята
Двоє білих, наче сніг,
Троє чорних – скільки всіх?  (п’ять)

3.     Коли хочеш ти читати
То мене повинен знати.
А коли мене не знаєш,
То нічого не вгадаєш.      (буква)

4.     На полиці вісім книг,
Толя взяв одну із них.
Хто тепер сказати міг,
Скільки на полиці книг?     (сім)

5.     Є чарівник у школі внас.
Ану впізнайте хто він?
Озветься – тиша йде у клас,
Озветься ще раз – гомін.
Щоб не спізнитись на урок,
Нам голос подає …           (дзвінок)

Скоромовки
Оришка й Тимішко
Струшують горішки.

У нас на дворі погода розмокропогодилась

Немає коментарів:

Дописати коментар